فیلتر ها
همه محصولات
  • همه محصولات
  • ارزان ترین
  • پرفروش ترین

قیمت لباس کار

لیست قیمت لباس کار، خرید و فروش انواع مدل لباس کار شیک، لباس کار مهندسی، لباس کار کارگری، لباس کار صنعتی، لباس کار ایمنی، لباس کار خدماتی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری، لباس کار نگهبانی، لباس کار یکسره، لباس کار زنانه، لباس کار مردانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را در این صفحه مشاهده نمایید.

 توجه: کاپشن کار و شلوار کار نیز در فروشگاه لباس کار طراحان دوخت برتر به صورت تکی نیز قابل خرید و فروش است. چاپ لباس کار بر اساس سفارش مشتری در چهار مدل گلدوزی، مدیا، کاتری و سیلک انجام می‌شود.

تولید لباس کار بصورت سفارشی طبق مدل مشتریان عزیز در تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر انجام می‌شود که برای سفارش می‌توانید به صفحه طراحی و دوخت سفارشی مراجعه نمایید.

قیمت لباس کار مردانه

همواره سعی ما بر این اساس بوده است که قیمت لباس کار مردانه را در پایین ترین حد ممکن تعیین کنیم و همچنین در تولید آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود. قیمت لباس کار با توجه به مدل دوخت و مواد اولیه استفاده شده متفاوت است.

خرید لباس کار زنانه و مردانه

مشتریان گرامی برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان در مورد انتخاب لباس کار زنانه و مردانه مناسب شغل خود می توانند از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • تماس با فروشگاه لباس کار :44 17 76 66 021
  • تماس مستقیم با مدیر فروش آقای محبی : 95 44 015 0912
  • ارتباط از طریق واتساپ یا تلگرام به صورت مستقیم به کارشناسان ما جهت مشاوره  در انتخاب لباس کار مناسب برای شغل تان و هچنین از همین طریق می توانید ثبت سفارش نمایید .
  • اگر مدل خاصی از لباس کار مد نظر شما مشتری گرامی می‌باشد که در فروشگاه لباس کار طراحان دوخت موجود نیست، تولیدی لباس کار ما این توانایی را دارا می باشد که لباس کار مد نظر شما را طراحی و تولید نمایید .

توجه : اگر نیارمند ثبت سفارش فوری هستید، می‌توانید از طریق واتساپ و تلگرام به بصورت آنی با مشاوران ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

همه قیمت ها به روز هستند؟

بله. همه قیمت های سایت دقیق و به روز است.

آیا در این صفحه فقط قیمت لباس کارها وجود دارد؟

در این صفحه علاوه بر قیمت لباس کارها می توانید قیمت انواع کفش کار، دستکش کار، کلاه کار و عینک کار را مشاهده کنید.

آیا خریده عمده یا همکاری شامل تخفیف می شود؟

بله. در خرید بصورت عمده یا همکاری قیمت ها شامل تخفیف می شوند.

ارسال به سراسر کشور دارید؟

بله. ارسال به سراسر کشور داریم.