شرایط بازگشت کالا

رضایت خاطر و آرامش مشتریان گرامی در اولویت کار فروشگاه طراحان دوخت برتر است. سعی ما بر این است که سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان برسد .

باتوجه به احتمال به وجود آمدن برخی مشکلات پس از دریافت سفارشات، مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش طراحان دوخت استفاده کنند.

نکته مهم

سفارشات چاپی پس از تایید نهایی مشتری به هیچ عنوان قابل مرجوع نیست.

شراط پذیرش مرجوعی از طرف سایت

اشتباه در ارسال سفارش صحیح مشتری که شامل موارد زیر است:

** اشتباه در ارسال مدل انتخابی

*** اشتباه در ارسال رنگ‌بندی

به عنوان مثال در صورتی که مشتری سایز XL را انتخاب کرده و در انبار و بسته‌بندی اشتباهی رخ داده و سایز اشتباهی ارسال شود، در این موارد تعویض سایز لباس انجام خواهد شد.

کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت

کالاهای ارسالی همگی نظارت شده و مورد تایید بخش انبارگردانی قرار می‌گیرد. بنابراین در صورت مغایرت کالای مرجوعی یا آسیب‌دیدگی مانند کثیف شدن یا پارگی یا شست و شو لباس، کالا مورد تایید نبوده و قابل ارجاع نیست.

کالای دارای آسیب فیزیکی

لباس‌های ارسالی از لحاظ سلامت در طی چند مرحله توسط فروشگاه بررسی شده و در مرحله برشکاری، خیاطی و بسته‌بندی نظارت می‌شوند. بنابراین پارگی در ارسال مورد قبول نیست مگر اینکه از جای دوخت در رفتگی داشته باشد که این مورد هم باید از طریق بخش خدمات پس از فروش پیگیری شده و پس از تایید توسط بخش خدمات پس از فروش شامل مرحله مرجوعی می‌شود.

شرایط مرجوعی لباس‌های چاپ خورده یا گلدوزی شده

در مورد لباس‌های چاپی یا گلدوزی شده، تغییرات اعلام شده پیش از مرحله چاپ یا گلدوزی مورد تایید است. پس از تایید نهایی مشتری و ارسال برای چاپ یا گلدوزی، به هیچ وجه مرجوعی مورد پذیرش نیست، زیرا که چاپ به صورت سفارشی و تبلیغاتی است و فاقد ارزش مالی در بازار است.

اشتباهات غیرعمدی در ارسال رنگ‌بندی

  1. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خریداران در انتخاب محصول دلخواه است. از آنجایی که ممکن است تصاویر با کالای اصلی تفاوت‌هایی جزئی داشته باشد، به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.
  2. با توجه به اینکه پارچه لباس کار در شرکت‌های رنگرزی بصورت سنتی رنگ می‌شوند و با توجه به مشکل کنتراست ثبت عکس در شرایط نوری مختلف، اختلاف رنگ جزئی طبیعی است.

شرایط بازگشت وجه

برای بازگشت وجه سفارش به حساب مشتری لازم است که پیش فاکتور دریافت شده از سایت به همراه توضیحات اعلام برگشت وجه توسط مشتری نوشته و امضا شود. همچنین تصویر پیش فاکتور همراه با فیش واریزی+کارت ملی+کارت بانکی که پرداخت توسط آن انجام شده است، برای واحد خدمات پس از فروش ارسال شود.

این مرحله به دلیل جلوگیری از سوء استفاده از کارت‌های بانکی دزدیده شده و فیشینگ است و به توصیه پلیس فتا انجام می‌شود.

شرایط انصراف از خرید

  1. اگر مرسوله از فرم عمومی بوده و مرسوله به باربری ارسال نشده باشد، پول بصورت کامل روز پنج شنبه همان هفته به حساب مشتری واریز می‌شود.
  2. اگر مرسوله از فرم‌های عمومی بوده و مرسوله ارسال شده باشد، باید پیش از بازکردن بسته‌بندی مرسوله به همان شکل ارسالی، پس از هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش و بعد از تایید مرجوعی، با رعایت تمامی مراحل مرجوع، کالا ارسال شود.
    تذکر: در این مرحله هزینه ارسال و بازگشت محصول از حساب مشتری کم شده و مانند مرحله یک، برگشت وجه انجام می‌شود.
  3. بعد از باز کردن بسته‌بندی محصول، انصراف از خرید مورد پذیرش نیست.
  4. در مرحله طراحی و دوخت سفارشی باید پیش از اقدام به برش پارچه و تایید نهایی، موضوع اطلاع داده شود که در صورت برشکاری پارچه پذیرش مرجوعی امکانپذیر نیست.

مواردی که باید در کالاهای مرجوعی رعایت شوند

  1. پیش از ارسال کالا، حتما هماهنگی با واحد پشتیبانی سایت انجام شود. شماره تماس با فروشگاه: 66763646-021 , 66764656-021
  2. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد باید از باز کردن بسته و استفاده خودداری شود.
  3. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و مدارک موجود در بسته‌بندی محصول، نگهداری و با محصول مرجوعی ارسال شود، در غیر اینصورت کالای مرجوعی بدون بسته‌بندی اصلی مورد پذیرش نیست.
  4. برای ارسال محصول مرجوعی الزامی است که محصول در بسته‌بندی اصلی قرار بگیرد و به صورتی ارسال شود که در مرحله برگشت و حمل و نقل دچار آسیب‌دیدگی نشود، زیرا که محصول تا رسیدن به انبار و پیش از تحویل به انبار، امانتی نزد مشتری است.
  5. هر نوع نوشته یا برچسب بر روی محصول یا بسته‌بندی اصلی محصول، منجر به نقض قوانین پذیرش مرجوعی کالا می‌شود.
  6. اگر در بسته‌بندی، محصولی به عنوان هدیه همراه محصول اصلی باشد باید همراه با محصول اصلی مرجوع شود.

با رعایت موارد فوق و هماهنگی با بخش خدمات پس از فروش، مرسوله باید تحویل پست پیشتاز یا در صورت حجیم بودن به واحد انبارداری اتوبوسرانی ترمینال یا باربری‌های مجاز طرف قرارداد طراحان دوخت تحویل و ارسال شود و پس از دریافت و تایید انبار، مرسوله مجدد به مشتری ارجاع می‌شود. هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده فروشگاه طراحان دوخت است و لازم است فیش واریزی بابت برگشت با فاکتور برای فروشگاه ارسال شود.