مشتریان عزیز برای ثبت سفارش دوخت لباس کار یا دریافت مشاوره در زمینه طراحی و انتخاب لباس کار مناسب شغل خود، می‌توانند از روش‌های زیر برای ارتباط با طراحان دوخت استفاده کنند.‌

  • تماس با دفتر فروش: 02166763646 , 02166764656
  • تماس مستقیم با مدیر فروش آقای محبی: 09120154495

توجه: جهت تسریع در روند ثبت سفارش توسط کارشناسان لطفا هر یک از اطلاعات زیر را از طریق واتساپ ارسال کنید:

  • نام شرکت یا فرد سفارش‌دهنده
  • تعداد کلی سفارش
  • سایزبندی مورد نظر برای دوخت بر حسب تعدادبه عنوان مثال تعداد کل سفارش 100 عدد است:

M=30
L=20
XL=40
XXL=10

  • رنگ‌های مورد نظر برای دوخت سفارش لباس کار
  • پارچه مورد نظر برای دوخت لباس کار
  • لطفا در صورت در اختیار داشتن تصویر، عکس نمونه لباس کار را نیز در ادامه ارسال کنید تا با توجه به اطلاعات داده شده، قیمت دقیق و مهلت دوخت سفارش برآورد و به شما اعلام شود.

برای ارسال اطلاعات لازم است روی دکمه زیر کلیک کرده تا وارد واتساپ طراحان دوخت شوید:

انواع مختلف لباس کار طراحان دوخت

تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر انواع مختلفی از لباس‌ها را بر اساس کار در شرایط مختلف تولیدی می‌کند که از لحاظ مدل به 6 دسته تقسیم می‌شوند:

  1. لباس کار دوتیکه {کاپشن و شلوار}
  2. لباس کار یکسره
  3. لباس کار دوبنده
  4. جلیقه کار {جلیقه خبرنگاری}
  5. تیشرت کار
  6. لباس فرم‌های اداری و حراستی

لباس کارهای دوتیکه، یکسره، دوبنده و جلیقه کار از چهار مدل پارچه مختلف بسته به نوع فصل و شغل مورد نظر تولید می‌شوند که عبارتند از:

  1. پارچه صددرصد کتان
  2. پارچه هفتاد در صد کتان
  3. پارچه سی در صد کتان
  4. فلامنت ویسکوز

تیشرت‌های جودون از چهار مدل پارچه تولید می‌شوند که عبارتند از:

  1. پارچه صددرصد پنبه
  2. پارچه پنبه پلی استر
  3. پارچه پلس استر پنبه
  4. پلی استر پلی استر

پیراهن و شلوارهای اداری، حراستی نیز از پارچه‌های تترون و فاستونی تولید می‌شوند که انواع مختلفی دارند که به ترتیب عبارتند از:

  1. تترون تویتکس
  2. تترون ایکو
  3. تترون بروجرد
  4. تترون کاشان
    و
  5. فاستونی چهل و پنج در صد
  6. فاستونی بیست در صد
  7. فاستونی ده در صد
  8. طرح فاستونی

مزایای استفاده از لباس کار طراحان دوخت

استفاده از یک لباس کار طراحان دوخت مزیت‌های زیر را به دنبال دارد:

  • بدون استفاده از لباس کار، لباس شما به دفعات پاره شده و شما برای هر بار خرید لباس هزینه زیادی متحمل خواهید شد.
  • استفاده از لباس‌های غیر استاندارد ممکن است، باعث آسیب به شما شود. زیرا احتمال اینکه گوشه لباس به قسمتی از قطعه کار گیر کرده و باعث حادثه شود زیاد است.
  • مشاغلی که با مواد شیمیایی مانند اسید سر و کار دارند، باید از لباس کار مخصوص آن استفاده کنند. در غیر این صورت حوادث به وجود آمده غیر قابل جبران خواهد بود.
  • با انتخاب لباس کار با کیفیت و جنس مرغوب، می‌توانید برای مدت طولانی در محیط کار از آن استفاده کرده و هزینه تعویض لباس را تا حد ممکن کاهش دهید.
  • با انتخاب لباس کار متناسب با نوع و محل کار، کارایی و تحرک کارکنان را افزایش یافته و روحیه آنان افزایش خواهد یافت.

سفارش دوخت لباس کار

سفارشات دوخت لباس کار توسط سایت طراحان دوخت برتر پذیرفته می‌شود. ما برای پذیرش دوخت سفارشی لباس کار از طرف مشتریان عزیز سه مدل راهکار در نظر گرفته‌ایم:

  1. بر اساس مدل و طرح قبلی مشتریان
    دوخت لباس کار بر اساس مدل و طرح قبلی مشتری به این صورت انجام می‌شود که مشتری لباس کاری را از سال‌های قبل برای مجموعه خود انتخاب کرده است و از آن استفاده می‌کند. مشتری می‌تواند با ارسال عکس از لباس کار سفارشی خود از کارگاه تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر قیمت لباس کار مورد نظر را گرفته و در صورت صلاح دید سفارش دوخت لباس کار خود در را در سایت ثبت کند.
  2. سفارش بر اساس یکی از مدل‌های فرم عمومی موجود در سایت با ایجاد تغییرات دلخواه مشتری
    در صورتی که مشتری یکی از مدل‌های فرم عمومی را انتخاب کند اما مایل باشد در قسمت‌های مختلف دوخت لباس کار خود تغییراتی مانند رنگ، طرح، سایز ایجاد کند، کارگاه تولیدی لباس کار طراحان دوخت این تغییرات را اعمال کرده و پس از برآورد هزینه در صورت تمایل مشتری به همکاری، لباس کار مورد نظر تهیه کند. در این روش مشتری می‌تواند درخواست خود را از طریق سایت ثبت کند.
  3. طراحی یک مدل اختصاصی (لباس کار سفارشی)
    در طراحی اختصاصی لباس کار (لباس کار سفارشی) مشتری یک مدل خاص شخصی خود را سفارش می‌دهد. سپس طراحان دوخت برتر، لباس کار بر اساس ویژگی‌های درخواستی مشتری را طراحی کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهد. پس از تایید طرح توسط مشتری و ثبت سفارش ، کارگاه لباس کار طراحان دوخت نسبت به تولید لباس کار اقدام خواهد کرد.

شرایط دوخت سفارشی لباس کار

شرایط فروشگاه آنلاین لباس کار طراحان دوخت برتر برای انجام سفارشات پذیرفته شده از مشتریان عزیز بصورت زیر است:

در طرح دوخت بر اساس مدل و طرح قبلی، مشتریان باید ابتدا 70درصد مبلغ کل فاکتور را بصورت بیعانه برای فروشگاه واریز کرده و مابقی فاکتور در هنگام تحویل لباس کارها تسویه می‌شود. در صورتی که سفارش مشتری دارای چاپ باشد، برای انجام چاپ گلدوزی که پیش از دوخت لباس کار انجام می‌شود، لازم است تا در مرحله اول کل فاکتور تسویه شود. اما برای چاپ‌های سیلک، کاتری و مدیا مشتری می‌تواند پس از دریافت لباس کار سفارش چاپ را درخواست کند. در این مرحله طرح درخواستی مشتری ابتدا و بر روی یکی از لباس‌ها بصورت نمونه چاپ شده و در صورت تایید نهایی مبلغ فاکتور چاپ روی لباس کار نیز تسویه می‌شود و لباس کارها برای چاپ به چاپ خانه فرستاده می‌شوند.

در سفارش بر اساس یکی از مدل‌های فرم عمومی موجود در سایت با ایجاد تغییرات دلخواه مشتری لازم است که یک نمونه از لباس کار مورد نظر با اعمال تغییرات مد نظر مشتری دوخته شود. برای دوخت این نمونه لازم است مشتری فاکتور دوخت نمونه را که به مبلغ سه برابر قیمت فرم عمومی است را پرداخت کند.

مثلا : در صورت انتخاب لباس کارایران خودرو و اعمال تغییرات سفارشی توسط مشتری، با توجه به قیمت فرم عمومی لباس کار ایران خودرو به مبلغ هفتاد هزار تومان، برای دوخت نمونه باید مبلغ دویست و ده هزار تومان را توسط مشتری پرداخت شود. البته این مبلغ برای دوخت نمونه است و بقیه سفارش به قیمت همان لباس کار ایران خودرویی فرم عمومی خواهد بود.

پس از تایید نمونه توسط مشتری در این مرحله نیز مشتری 70 درصد مبلغ فاکتور را تسویه کرده و 30 درصد هنگام تحویل سفارش تسویه خواهد شد.

در صورت داشتن چاپ گلدوزی لازم است در مرحله اول، کل قبل فاکتور تسویه شود در صورتی که در چاپ‌های سیلک، کاتری و مدیا پس از اتمام سفارش دوخت می‌توان چاپ را سفارش داد.

آیا امکان دوخت لباس کار بر اساس طرح مشتری را دارید؟

بله. دوخت لباس کار بصورت سفارشی انجام می دهیم.

در دوخت اختصاصی، مشتری می تواند نوع پارچه را مشخص کند؟

بله، در دوخت اختصاصی مشتری می تواند نوع پارچه، رنگ پارچه، مدل دوخت و سایزبندی دلخواه خود را انتخاب کند.

امکان ارسال نمونه کار دارید؟

بله، امکان ارسال نمونه کار وجود دارد.

مدت زمان دوخت اختصاصی چند روز است؟

این مورد بیشتر به تقویم کاری کارگاه تولیدی بستگی دارد، ولی به طور متوسط بین 10 الی 20 روز کاری سفارشات تحویل داده می شود.