وبلاگ

ویژگی های لباس‌ فرم اداری مناسب برای هر سازمان چیست؟

لباس کار قیمت

لباس فرم اداری در هر مجموعه ای نشان دهنده‌ی ارزش و احترام آن مجموعه به برندینگ سازمانی خود است. زیرا اولین چیزی که نظر مراجعه کننده به یک مجموعه را جلب می‌کند پوشش کارکنان آن مجموعه و دوم نحوه برخورد کارکنان است.پوشیدن لباس فرم اداری علاوه بر زیبایی ظاهری و ایجاد نظم در محیط کار  باعث ایجاد همبستگی و حس مشترک در بین پرسنل یک سازمان یا شرکت نیز می‌‌شود و تاثیر به سزایی در روحیه افراد جامعه و همچنین پرسنل دارد. ویژگی های لباس فرم اداری با توجه به حوزه فعالیت و برندیگ آن سازمان و ارگان مشخص میشود. لباس فرم اداری باید از نظر جنس و طرح کیفیت مناسبی داشته باشد. هر چقدر کیفیت بالاتر باشد نشان از ارزشی دارد که سازمان شما برای برندینگ خود قائل است.

ویژگی های لباس‌ فرم اداری

  • رنگ: اولین چیزی که نظر دیگران را جلب می کند رنگ است. معمولا در طراحی لباس فرم اداری از رنگ سازمانی و برندینگ سازمان الهام گرقته می شود.
  • جنس: در انتخاب جنس لباس فرم اداری باید دقت ویژه ای شود زیرا با توجه به استفاده روزانه، کیفیت این لباس ها نیز کاملا بایدحفظ شود.

  • سایز : همانطور که می‌دانید سایز اهمیت ویژه ای در لباس فرم اداری دارد، سایز لباس نباید خیلی تنگ و یا گشاد باشد. اندازه بودن لباس تعیین کننده شیک پوشی پرسنل سازمان و یا شرکت است که باید کاملا جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب لباس اداری مناسب برای خانم ها و آقایان 


خصوصیات مانتو شلوار فرم اداری

  • قد: مانتو باید کاملا متناسب با قد شما باشد، معمولا مانتو اداری با قد بلند بهتر است. اگر قد کوتاهی دارید مانتو با برش های عمودی خرج کار، باعث بلند قدرتر نشان دادن شما می شود.
  • سایز : یکی از مهم‌ترین ویژگی های لباس فرم اداری سایز مناسب است. سایز مانتو نباید خیلی تنگ باشد زیرا از راحتی شما در محل کار جلوگیری می‌کند و راندمان کاری را کاهش می‌یابد.
  • جنس:جنس پارچه مانتو شلوار فرم اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.لباس کارهایی که از نخ کامل یا با درصد بالای نخ تولید و دوخته شود از ایجاد حساسیت پوستی و بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

لباس فرم اداری زنانه از نظر قیمت و کیفیت به چه مواردی بستگی دارد؟

  • قیمت پارچه
  • هزینه دوخت
  • هزینه طراحی (برای سفارشات خارج از حالت فرم عمومی)

قیمت پارچه در تعیین قیمت نهایی لباس فرم اداری نقش اصلی را بر عهده دارد و تنوع پارچه در هر دو مدل لباس فرم اداری بانوان و آقایان زیاد است که در زیر برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی چند مدل از این پارچه ها همراه قیمت متوسط بازار پرداخته ایم.

پارچه ترگال: از این پارچه در تولید روپوش و مانتو زنانه استفاده می شود که برای فصل تابستان مناسب است

پارچه فاستونی: از این پارچه برای تولید شلوار اداری و فرم حراست استفاده می شود که جنس سبک وزن آن برای تابستان و سنگین آن برای فصل زمستان مناسب می باشد.

پارچه فیونا: از این پارچه برای تولید مانتو شلوار های اداری استفاده می شود که در برابر شست و شو مقاومت خوبی دارد.

پارچه تترون: از این پارچه برای تولید پیراهن اداری استفاده می شود.


قیمت لباس کار تابستانی در طراحان دوخت


نتیجه‌گیری

لباس فرم هر سازمان در دید کلی مشتری از آن سازمان یا ارگان تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل آراستگی و تناسب لباس فرم با حیطه کاری و برندینگ سازمان یکی از مهم‌ترین ویژگی های لباس فرم اداری است. در این مفاله موارد مهم در طراحی و تهیه یک لباس سازمانی مناسب و هم‌چنین فاکتورهای تاثیرگذرا در قیمت آن بررسی شد. در صورتیکه مورد مهم دیگری در طراحی و تهیه لباس فرم اداری در نظر دارید لطفا آن را این بلاگ از طراحان دوخت در میان بگذارید.

2 نظر در “ویژگی های لباس‌ فرم اداری مناسب برای هر سازمان چیست؟

  1. علی امیری گفت:

    سلام
    تشکرمی کنم بابت دقت وانتخاب نوع پارچه وطرز دوخت محصولاتتان
    باتشکر

    1. farzad گفت:

      خیلی ممنون بایت حسن نظر و انتخاب تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *