شرایط بازگشت کالا

رضایت خاطر و آرامش شما مشتری گرامی در اولویت ما در فروشگاه طراحان دوخت برتر است و سعی ما در این مجموعه تولیدی لباس کار به این دلیل است که سفارشات شما در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست تان برسد .

باتوجه به آنکه احتمال دارد مشتریان عزیز پس از خرید با مسائلی روبرو شوند برای چنین مواقعی ما خدمات پس از فروش سایت را راه اندازی کردیم.

نکته مهم

سفارشات چاپی بعد از تایید نهایی مشتری به هیچ عنوان قابل برگشت نیست.

شراط پذیرش مرجوعی از طرف سایت

اشتباه در ارسال سفارش صحیح مشتری که شامل موارد زیر می شود:

* اشتباه در ارسال سایزبندی درست

** اشتباه در ارسال مدل انتخابی

*** اشتباه در ارسال رنگ بندی

مثال: مشتری گرامی سایز XL را سفارش داده اما در قسمت انبار و بسته بندی اشتباهی رخ داده و سایز L ارسال شده است. در این مورد حق کاملا با مشتری بوده و تعویض لباس باید انجام شود.

کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت

کالاهای ارسالی همگی مورد تایید بخش انبار گردانی می باشد بنابراین در صورت مغایرت ارسال کالای مرجوعی یا اسیب دیدگی مانند کثیف شدن یا پارگی یا شست و شو لباس مورد قبول سایت نمی باشد و از پذیرش ان معذوریم.

کالای دارای آسیب فیزیکی

لباس های ارسالی از لحاظ سلامت در طی چند مرحله توسط فروشگاه بررسی می شود. تمامی لباس ها از مرحله برش کاری ،خیاطی و بسته بندی نظارت می شوند بنابراین پارگی در ارسال مورد قبول نمی باشد مگر اینکه از جای دوخت در رفتگی داشته باشد که این مورد هم باید از طریق بخش خدمات پس از فروش پیگیری شود و بعد از تایید توسط بخش خدمات پس از فروش شامل مرحله مرجوعی می شود.

شرایط مرجوعی لباس های چاپ خورده یاگلدوزی شده

در مورد لباس های چاپ خورده یا گلدوزی شده همه اعتراضات و تغییرات قبل از مرحله چاپ یا گلدوزی مورد تایید می باشد و پس از تایید نهایی مشتری و ارسال برای چاپ یا گلدوزی دیگر هیچ مرجوعی مورد پذیرش سایت نمی باشد به این دلیل که سفارش مورد نظر دیگر حالت تبلیغاتی به خود گرفته و فاقد ارزش مالی در بازار می باشد.

اشتباهات غیرعمدی در ارسال رنگ بندی

1-عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از انجا که ممکن است پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد انها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

2-با توجه به اینکه پارچه لباس کار در شرکت های رنگ رزی بصورت سنتی رنگ می شوند و با توجه به مشکل کنتراست ثبت عکس در شرایط نوری مختلف می تواند مسئله اختلاف رنگ در حد یک الی دو پرده رنگ به وجود بیاید که این مورد خارج از پیش بینی های سایت می باشد.

شرایط بازگشت وجه

برای برگشت وجه سفارش به حساب مشتری لازم است که پیش فاکتور گرفته شده از سایت به همراه توضیحات اعلام برگشت وجه توسط مشتری نوشته و امضا شده و در یک عکس پیش فاکتور همراه فیش واریزی+کارت ملی+کارت بانکی که پرداخت انجام داده عکس گرفته و برای واحد خدمات پس از فروش ارسال شود .

پوزش از شما مشتری گرامی این مرحله به دلیل جلوگیری از سوء استفاده از کارت های بانکی دزدیده شده یا فشینگ شده می باشد و به توصیه پلیس فتا انجام می شود پیشاپیش عذرخواهی ما را بپذیرید.

شرایط انصراف از خرید

1-اگر از محصولات فرم عمومی باشد و قبل از ارسال به باربری باشد پول بصورت کامل روز پنج شنبه همان هفته به حساب مشتری واریز می شود

2-اگر مرسوله از فرم های عمومی باشد و مرسوله ارسال شده باشد باید قبل از بازکردن بسته بندی مرسوله به همان شکل ارسالی بعد از هماهنگی با واحد خمات پس از فروش و بعد از تایید مرجوعی ارسال شود با رعایت مراحل بازگشت مرجوعی که در مواردی که باید در باره مرجوعی رعایت شوند گفته شده

تذکر : در این مرحله هزینه ارسال و برگشت محصول از حساب مشتری کم می شود و مانند مرحله یک برگشت وجه انجام می شود

3-بعد از باز کردن بسته بندی محصول انصراف از خرید مورد پذیرش نمی باشد

4-در مرحله طراحی و دوخت سفارشی باید قبل از اقدام به برش پارچه و تایید نهایی موضوع اطلاع داده شود در صورت برشکاری پارچه از پذیرش مرجوعی به دلیل انصراف معذوریم

مواردی که باید در باره مرجوعی رعایت شوند:

1-قبل از ارسال حتما با واحد پشتیبانی سایت هماهنگی شود از طرق تماس با شماره تلفن های فروشگاه 66761744

2-در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد باید از باز کردن بسته بندی و استفاده پرهیز شود .

3-در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد ،لازم است کارتن و مدارک موجود در بسته بندی محصول نگهداری و با محصول مرجوعی ارسال شود در غیر اینصورت مرجوعی بدون بسته بندی اصلی مورد پذیرش نمی باشد.

4-برای ارسال محصول مرجوعی الزامی است که محصول در بسته بندی اصلی قرار بگیرد و بصورتی ارسال شود که در مرحله برگشت و حمل ونقل دچار اسیب دیدگی نشود چون محصول تا دم انبار و قبل تحویل انبار داری محصول امانت در نزد مشتری می باشد

5-هر گونه نوشته یا برچسب بر روی محصول یا بسته بندی اصلی محصول باعث نقض قوانین پذیرش مرجوعی کالا می شود.

6-اگر در بسته بندی محصولی به عنوان هدیه همراه محصول می باشد باید عینا مرجوعی شود

با رعایت موارد فوق و هماهنگی با بخش خدمات پس از فروش مرسوله باید تحویل پست پیشتاز یا در صورت حجیم بودن به واحد انبار داری اتوبوس رانی ترمینال یا باربری های مجاز طرف قرارداد طراحان دوخت تحویل و ارسال شود و پس از دریافت و تایید انبار مرسوله صحیح دوباره به مشتری برگردانده می شود و هزینه رفت و برگشت به عهد سایت می باشد که لازم است فیش واریزی بابت برگشت با فاکتور برای فروشگاه ارسال شود